Google logo

4,9 op basis van 75+ reviews

Waarom Facebook unieke kansen biedt voor jouw praktijk!

Maakt jouw fysiotherapiepraktijk al gebruik van social-media? Apps zoals Facebook, Instagram en Youtube zijn anno 2021 niet meer weg te denken uit ons leven. Het percentage mensen zonder Social-media wordt dan ook steeds kleiner. Social-Media is niet alleen leuk, maar kan jouw praktijk ook een enorme boost aan nieuwe patiënten geven. In deze blog leggen we je uit wat hoe je meer patiënten kunt helpen en je praktijk laat groeien met social-media.

Wat kan ik bereiken voor mijn praktijk met Facebook?

Misschien stroomt je hoofd nog niet helemaal over met nieuwe marketing-ideeën. Laten we dus rustig beginnen. Wat kun je als fysiotherapeut allemaal met Facebook?

  • Klanten informeren over praktische zaken rondom je praktijk. Denk aan openingstijden, vertellen over je specialisaties of behandelmethodes.
  • Je kunt meer van jouw praktijk laten zien en een persoonlijke klik met je volgers creëren. Denk hierbij aan verhalen van tevreden klanten, persoonlijke stukjes van je medewerkers of foto’s delen van jullie jaarlijkse teamuitje.
  • Waardevolle content creëren voor je volgers. Denk hierbij aan video’s waarin je bepaalde oefeningen uitlegt die je volgers thuis kunnen uitvoeren.
  • Nieuwe patiënten naar jouw praktijk trekken door advertenties te plaatsen.

Deze doelen kun je bereiken door zowel organische content als betaalde content (advertenties). We zullen hier kort op ingaan:

Organische content op Facebook

Jouw Facebookpagina heeft een aantal “volgers”. Dit zijn mensen die ervoor hebben gekozen om op te hoogte van jouw praktijk te blijven. Het zijn de mensen die jouw posts te zien krijgen zonder dat jij hiervoor betaald. Het kost vaak aardig wat tijd en moeite om op organische wijze meer volgers te krijgen.

Helaas is Facebook zó ingesteld dat niet al je volgers altijd al je content zullen zien. Dat klinkt misschien niet helemaal logisch. Waarom doet Facebook dit? Nou… Het platform van Facebook is helemaal gratis, maar ze moeten wel érgens hun geld mee verdienen. Dat doen ze door bedrijven te laten adverteren. Om het adverteren extra aantrekkelijk te maken heeft Facebook ervoor gekozen om organische content niet altijd aan je volgers te laten zien.

Betaalde content op Facebook

Een beetje een inkopper, maar bij betaalde content betaal je dus wél voor de verspreiding van je post. Potentiële klanten krijgen jouw content te zien, ongeacht of ze je volgen. Met advertenties op Facebook kies je zelf wie jouw post moet zien. Dit laatste noemen we targeting, het is een van de belangrijkste redenen waarom Facebook Marketing zo effectief en kosten-efficiënt is voor fysiotherapeuten. We vertellen je hier zo nog meer over!

3 redenen waarom marketing belangrijker wordt voor fysiotherapeuten

Als jij een fysiotherapeut bent is er een grote kans dat je nog niet bezig bent geweest met marketing. Heb je dit wel gedaan? Dan lig je al een stapje voor op de meeste praktijken. Wij snappen ook echt wel dat je als fysio geen marketinggoeroe wil worden. Je bent nou eenmaal therapeut geworden om mensen te helpen, niet om ze naar je praktijk te lokken. “Zieltjes winnen” zo klinkt het regelmatig als we met een therapeut het gesprek aangaan over marketing. Maar het is juist een prachtige manier om meer mensen te helpen!

McDonald’s maakt genoeg reclame. Het is absoluut niet goed voor je om vaker naar de McDonald’s te gaan, dat weten we allemaal. Toch klaagt bijna niemand dat McDonald’s ze vaker naar binnen lokt met reclame. Waarom zou jij als fysiotherapeut die juist iets goeds bij wil dragen hier geen gebruik van maken?

Praktijken schieten als paddestoelen uit de grond.

Uit cijfers van het CBS blijkt dat het aantal fysiotherapiepraktijken van 2014 tot en met 2019 met wel 7,5% is gestegen. Dat betekent een hoop extra concurrentie! Hoe ga jij zorgen dat je opvalt tussen de menigte?

Toenemende druk vanuit de zorgverzekeraar.

Hoewel marketing vast niet hoog op je to-do lijstje zal staan is het zeker niet de meest vervelende taak op je lijst. Als therapeut weet je maar al te goed dat de administratieve rompslomp de afgelopen jaren flink is toegenomen. Dat betekent minder tijd om patiënten te behandelen en dus een lagere omzet voor je praktijk. Met Facebook en Instagram kun je op een kosten- maar ook tijd-efficiënte manier nieuwe patiënten op jouw behandeltafel krijgen.

Naar de praktijk om de hoek is verleden tijd

Ga je zelf ooit nog naar een restaurant zonder de reviews te checken? Zo ja, dan ben je een van de weinigen! Zo’n 80% van de Nederlanders gaat op zoek naar reviews voordat ze een aankoop doen. Even reviews checken is zo gepiept. Ook jouw praktijk zal hier aan moeten geloven. Mensen zoeken een reden om naar jouw praktijk te komen, of juist niet! Met goede marketing en goede reviews, geef je de juiste klanten (die de zorg zoeken die jij biedt) een reden om naar jouw praktijk te komen.

Waarom adverteren op Facebook perfect is voor fysiotherapeuten

Oke, dus marketing wordt steeds belangrijker, je hebt door dat je niet achter kunt blijven en je wil graag beginnen, maar waar begin je? We raden je aan om te beginnen met Facebook advertising. Het is in onze ogen dé manier om kosten-efficiënt de juiste klanten binnen te halen. Benieuwd waarom?

De juiste klanten, op de juiste manier bereikt

Stel je voor je gaat op jacht. Je bent op zoek naar één specifiek dier en voor de rest laat je de ongerepte natuur lekker zijn gang gaan. Schiet je met hagel in de hoop het dier (en niks anders) te raken, of neem je de tijd om goed te mikken om je prooi zo uit het bos te pikken? Het antwoord ligt voor de hand toch?

Toch kiezen de meeste mensen ervoor om hun marketing als hagel door het bos te schieten. Genoeg bedrijven beginnen met losse Facebook of Instagram Posts. Een artikeltje hier of video daar en gaan er dan vanuit gaan dat het wel bij de juiste mensen terechtkomt. En dat terwijl Facebook je juist de kans geeft om jouw exacte doelgroep te benaderen! Laten we eens kijken hoe dat precies komt:

Facebook weet enorm veel van haar gebruikers, het algoritme van Facebook is gebaseerd op wel 5.000 verschillende datapunten. Dat komt omdat je op Facebook veel van je interesses door laat schemeren. Denk bijvoorbeeld eens aan je zoekopdrachten, je leeftijd, je werk of pagina’s die je liked. Op basis van je profiel kan het algoritme van Facebook een inschatting maken welke content interessant voor jou is en welke juist niet.

Houd je van hardlopen en nieuwe gadgets? Dan heb je waarschijnlijk meer interesse in een SmartWatch met stappenteller dan iemand die van videogames en lekker uit eten houdt. Dezelfde logica valt toe te passen voor fysiotherapeuten die gebruik willen maken van reclames op social-media. Zo hebben bouwvakkers vaker last van knieklachten en hebben schilders, ICT’ers en tandartsen vaker last van nek- en schouderklachten.

Maak je als therapeut dus een advertentie om deze klachten weg te halen kun je waarschijnlijk wel een gokje wagen bij welke doelgroep deze effectiever zal zijn.

image 4

We noemen dit targeting. En zonder onszelf een al te grote pluim te geven durven we wel te zeggen dat dit onze specialiteit is. Sterker nog, we kunnen zelfs mensen bereiken die klachten hebben aansluitend op jouw specialisme. Gespecialiseerd in het behandelen van tendinopathieën? Dan zie je natuurlijk het liefst patiënten met deze klachten in jouw praktijk verschijnen. Met de juiste targeting is dat zó gerealiseerd!

Je spreekt een groep aan die niet bewust is van hun probleem

Hoe trek jij op dit moment klanten aan? Mond-tot-mond reclame? Folders? Of ben je hier überhaupt niet mee bezig? We zien het bij enorm veel praktijken, ze behandelen alleen patiënten die zélf contact opnemen en op zoek zijn naar een oplossing voor hun problemen. Klinkt niet zo heel gek toch? Totdat je beseft dat dit maar 3% is van je mogelijke doelgroep.

Laten we eens een kijkje nemen naar ons favoriete marketingmodel: De buyers pyramid.

Buyers pyramid

Zoals we net al zeiden, waarschijnlijk ben jij als therapeut alleen maar bezig met de bovenste 3%. Het topje van de ijsberg als het ware. Dit zijn de patiënten die je momenteel behandelt, of elk jaar terugkomen voor een behandeling. Dit betekent dat je 97% van je doelgroep volledig links laat liggen. Misschien ben je al bezig met het optimaliseren van je website of Google reviews, maar ook hiermee spreek je alleen de bovenste 3% aan. Deze mensen zijn namelijk al op zoek naar jouw praktijk!

Advertenties draaien op Facebook geeft je praktijk een unieke kans om een veel groter gedeelte van je potentiële klanten aan te spreken. De 6% – 7% die er open voor staat, maar ook de 30% die nog niet bezig is met fysiotherapie. Er zijn enorm veel mensen die lang blijven rondlopen met klachten maar zich niet zomaar zullen aanmelden voor fysiotherapie.

Waardoor komt dat nou?

  • Sommige mensen hebben geaccepteerd dat ze rondlopen met klachten. “Ik heb altijd al last van mijn knie gehad”.
  • Sommige mensen denken dat ze eerst langs de huisarts moeten en dat ze een doorverwijzing nodig hebben om met fysiotherapie te starten.
  • Sommige mensen hebben last van enorm uitstelgedrag of hebben zelfs angst om te bellen of contact op te nemen.

Met een goede advertentie kun je deze mensen op een laagdrempelige manier prikkelen om direct contact op te nemen. Hierdoor bereik je ineens een enorme groep potentiële klanten die anders nooit contact op zouden nemen. Sommige mensen hebben nou eenmaal een zetje in de juiste richting nodig.

Steeds meer mensen op Facebook

Onderstaande grafiek van The Big Story laat het duidelijk zien: Facebook is nog altijd het meest populaire sociale-medium. Zeker bij de oudere leeftijdsgroepen, die toch wel wat vaker behoefte hebben aan fysiotherapie. Dat betekent dat je target-audience hier zeker terug te vinden is.

Newcom social media leeftijden gebruikNL 2015 2020

Ook Instagram wordt steeds populairder. Onder jongeren van 15 t/m 19 jaar is het zelfs populairder dan Facebook. Wil je graag deze groep bereiken? No worries! Instagram maakt deel uit van Facebook en met één druk op de knop zet jij jouw Facebook Ad ook in op Instagram.

Wist je dat: de gemiddelde gebruikstijd van social-media enorm toeneemt? Dagelijks spenderen we gemiddeld 98 minuten op social-media! Alle ogen zijn op dat telefoontje gericht… Maak jij hier gebruik van of laat je deze kans aan je voorbij schieten?

Meten is weten

Een ander belangrijk voordeel van Facebook is hoe meetbaar het is. In principe kun je zelf uitrekenen wat een nieuwe patiënt waard is voor jouw praktijk. Door te kijken wat een Facebook campagne heeft gekost en opgeleverd heb je real-time inzicht in jouw marketingprestaties. Je ziet precies hoeveel mensen de post hebben gezien en hoeveel er op de aanmeld-knop hebben gedrukt. Dit geeft inzicht in je prestatie wat ruimte biedt voor verbetering bij je volgende campagne.

Vergelijk dit eens met het uitdelen van een flyer of het plaatsen van een billboard. Je weet vast wel hoeveel flyers je hebt uitgedeeld of hoeveel mensen er ongeveer langs je billboard rijden. Maar hoeveel mensen daadwerkelijk lezen of actie ondernemen roept alleen maar een hoop vraagtekens op.

Bevaar de open zee

Er zijn nog maar weinig fysiotherapeuten die actief gebruik maken van Facebook om te adverteren. Dat betekent dat de advertentiebudgetten nog relatief laag zijn en je met een klein budget al veel potentiële klanten kunt bereiken. Op onderstaande afbeelding is te zien dat we met een advertentiebudget van €632 wel 187 leads* hebben binnengehaald. Dat is een gemiddelde van 3,38 nieuwe aanmelding. In onze ogen echt een koopje!

*leads zijn mensen die zich via Facebook of jouw website hebben aangemeld om langs te komen voor een behandeling.

image 5

Meld je aan voor een gratis strategiesessie!

Sta jij na het lezen van deze blog te springen om met Facebook marketing te beginnen? Lekker bezig, van dat enthousiasme houden we. Als jij even lekker wil doorpakken met Facebook en het meeste uit jouw social-media wil halen kun je via het onderstaande formulier een gratis strategiesessie aanvragen. Dan kunnen we vrijblijvend sparren over jouw doelen, tot snel!

Fysiotherapie [regio]

“Heeft u last van lichamelijke klachten? Maak dan een afspraak bij [Praktijknaam] in [Regio]!"
Afspraak maken

Praktijkeigenaren aan het woord

4,9 op basis van 75+ reviews

  • Diederik Aertsen

    Piet Hein Fysiotherapie Google logo

    Superbedrijf voor mijn fysiotherapiepraktijk! Door de diensten van Physical Leads krijg ik wanneer ik wil meer nieuwe patiënten en door de recruitment hebben we tientallen kandidaten gehad en uiteindelijk 4 goede fysiotherapeuten aangenomen.

  • Wesley Visser

    The Bone Setters Google logo

    Topteam, topservice 💪🏻

  • Hans Schoemaker

    Fysio Verbeek Google logo

    Professioneel team, met goede ideeën. Zeker een aanrader!

  • Sander Eyssen

    FysioTeam Tegelen Google logo

    Een fijn bedrijf en fijne mensen om mee samen te werken!

  • Marcel Nieuwenhuis

    Fysiotherapie Nieuwenhuis Google logo

    Ze doen wat ze beloven en daarnaast zijn ze erg behulpzaam en flexibel. Een fijne club om mee samen te werken!

  • Annette Merkens

    Fysiotherapie Merkens Google logo

    Samen met physical leads een website ontworpen, deze is nu precies zoals ik deze in gedachte had! Fijne communicatie en service gericht! Heel erg blij mee! 😄

  • Martijn van de Rijt

    Fysiotherapie Claessens van de Rijt Google logo

    Zeer klantgericht! Deskundigheid! Korte lijntjes maken de samenwerking zeer prettig! Meerwaarde voor elke praktijk

  • Tim Olde Hengel

    Acacia Fysio Plus Zorg Google logo
    Ze doen wat ze beloven. Boven verwachting veel leads binnengehaald. Fijne samenwerking!
  • Mathijs Frik

    Frix Fysiotherapie Google logo

    Mannen met kennis van zaken. Goede eigentijdse visie met een goed doordacht programma. Ze nemen de tijd voor de klant en zijn altijd bereikbaar.

  • Timothy Philips

    Snel Herstel Fysiotherapie Google logo

    Erg tevreden met de Marketing van Physical Leads!

  • Roy van Zal

    Fysio Plaza Scheemda Google logo

    Ver boven verwachting komen de leads bij ons in een razend tempo. Voor het begin niets teveel beloofd, zelfs meer dan beloofd is

  • Medisch Centrum Gorecht

    Hoofdpijn Google logo

    Ze komen na wat ze beloven, geven goede begeleiding met een heel gebruiksvriendelijk systeem en ze hebben ons in een moeilijke tijd heel fijn geholpen.

  • Bjorn Stricker

    Bjorn Stricker Fysio Google logo

    Prettig contact met de medewerkers, duidelijke uitleg over de doelstellingen en campagnes. Tot nu toe mooie resultaten behaald.

  • Maurice Kuijpers

    Fysiotherapie de Hofstede Google logo

    Vernieuwende dienst met goede ondersteuning om het bestaande team te versterken met een enthousiaste collega.

  • Erwin van der Woerdt

    Axis Fysiotherapie Google logo

    Wekelijks een update en bijsturen van de campagne. Bij de start een aantal opstartproblemen, nu loopt de campagne en komen de leads binnen.

  • Auke Attema

    AA Fysio Google logo

    Jong sterk team! Al m’n twijfels weggenomen! Zijn het waard. Goede communicatie, innovatief en met veel knowhow, we zijn samen een sterke en stabiele toekomst aan het bouwen!

  • Bart Bosma

    Fysiotherapie van Campenhout Google logo

    Wouter van Physical Leads is zeer prettig in de omgang. Weet waar hij het over heeft en stat open voor jouw adviezen en verbeterpunten. Maakt waar wat hij belooft.

  • Lonneke Willemstein

    Fysiotherapie Sliedrecht West Google logo

    Topteam! Fijne communicatie, weten wat ze doen & wat ze doen doen ze goed!

  • Bas Jansema

    Kern Fysiotherapie Google logo

    Zeer goede ervaringen met Physical Leads. Ze komen na wat ze beloven en erg netjes, transparant en behulpzaam in hun communicatie.

  • Wouter Stijger

    Whole Fit Fysiotherapie Google logo

    Binnen een maand van 10-15 patienten naar 40 mensen in de week.

  • Martijn Matzingen

    Fysio Echo Google logo

    Laagdrempelig, lead campagnes binnen de fysiotherapie zijn een enorme kans voor het genereren van nieuwe klanten. Niet iets wat binnen de geijkte paden gebeurt en daarom best spannend en onbekend. Door de laagdrempelige benadering van het gehele team, de aandacht en het geduld worden alle hobbels, angsten en uitdagingen weggenomen. Goede begeleiding in de te nemen stappen met als resultaat kwalitatief goede leads. Absolute aanrader!

  • Erdem Ugullu

    Fysiotherapie MyBody Google logo

    Resultaatgericht & laagdrempelig! Geeft passende adviezen en stuurt bij waar nodig is!

  • Madelon van Seeters

    Focus Fysiotherapie Google logo

    De omzet in onze praktijk is gegroeid sinds we met Physical leads samenwerken. Hun medewerkers zijn pro-actief en denken mee in het proces. De organisatie heeft potentie, maar er is nog winst te halen op professioneel vlak.

  • Dominique Vos

    Westenholte Fit & Fysiotherapie Google logo

    Erg tevreden over de verleende diensten! Communicatie binnen het team is top! In het begin was ik wat sceptisch of leads genereren zinvol zou zijn. Tot mijn verbazing hadden we binnen 2 weken +- 30 nieuwe cliënten erbij, welke we naar tevredenheid hebben kunnen behandelen. Kortom een win-win situatie. Mvg, Dominique (Westenholte Fysiotherapie & Fitness Zwolle)

  • Mattijs van der Linde

    Fysio Inc Google logo

    Physical leads heeft mij op een fantastische wijze geholpen. Sceptisch als ik altijd ben, hebben ze me stap voor stap meegenomen in het proces van lead-generatie, uitgelegd wat ze doen, hoe ze het doen en waarom ze het doen.. Mijn praktijk heeft een boost gekregen en nog steeds mag ik ze als partner beschouwen in de wereld van online marketing! Als je twijfelt, zeg ik, doe het! Ik ben heel erg blij dat ik hun hulp heb gehad en heb! Thanks!

  • Exalted Physiques

    Jasper Beelen Google logo

    Toegankelijk en betrokken marketingbedrijf. Met Physical Leads gewerkt aan een Brandbook. Hierin duidelijk een beeld gevormd voor de visie en stijl van mijn bedrijf/praktijk. Erg goed geholpen in dit proces met eerst een brainstorm sessie en daarna heeft Kas dit uitstekend samengevat in een overzichtelijk document

  • Rogier Claassen

    Hentzepeter Fysiotherapie Google logo

    Ik heb een super fijne samenwerking met Physical leads. Het bedrijf denkt echt met mij mee, wat ik ook heel erg prettig is zijn de korte lijntjes die ik heb met Kas en Nick. In het korte tijdsbestek waarin met hun samenwerk heb ik al veel leads mogen ontvangen. En ze blijven hun best voor mij doen. Ik kan physical leads van harte aanbevelen aan mijn collegae.

  • Ronaldo Nagtzaam

    Fysiotehrapie Nagtzaam Google logo

    Physical Leads is niet zomaar een marketingbureau, maar een echte groeipartner voor mijn praktijk 🙏🏼
    Ze helpen niet alleen met een snelle en consistente toestroom van cliënten, maar gaan veel verder dan een gemiddeld “marketingbureau.”

  • Inner Mind Center Google logo

    Veel nieuwe patiënten in onze praktijk gekregen door samenwerking met Physical Leads. Doen wat ze beloven, denken mee en bieden goede begeleiding 1-op-1 maar ook door middel van handige video’s. Wij zijn er superblij mee!

  • Ramzi Hagen

    Ramzi Hagen Google logo

    Goede samenwerking met physical leads, communicatie verloopt soepel en sinds de start is mijn omzet flink gegroeid! Wil jij meer rust in je onderneming? Dan helpt physical leads je aan meer klanten waardoor je kunt focussen om het verbeteren van de levenskwaliteit van je klanten!

  • Stephanie van Malssen

    Stephanie van Malssen Google logo

    Super enthousiaste groep, met onwijs goede ideeën die je bedrijf echt helpen te groeien! Ik ben jullie dankbaar voor alles wat jullie voor me hebben gedaan, dankjewel!🙏

  • Vincent van Tongeren

    Vincent van Tongeren Google logo

    Prettige communicatie, pro-actieve can-do mentaliteit, suggesties worden op waarde geschat, bestaande diensten worden doorontwikkeld en nieuwe diensten opgezet.

  • Joram Uitdewilligen

    Europa Fysiotherapie Google logo

    Roy is een topper, communiceert top en levert goed werk. Ons bedrijf heeft hij goed geholpen.

  • Jeroen Zoutendijk

    Active Health Center Google logo

    Het is fijn samenwerken met Physical Leads. Ze innoveren, denken mee en communiceren. Als je opzoek bent naar een bedrijf om je te helpen bij het managen van jouw praktijk dan raad ik hen zeker aan!

  • Sjoerd Bakker

    Fysiotherapie Focus Google logo

    Nemen alle tijd voor je en bespreken samen met jouw visie een eigen plan waarmee je jouw praktijk naar een hoger level kan brengen. Mijn praktijk had binnen no-time al succes met deze formule.

  • Wouter Mannaerts

    Rubroek Fysiotherapie Google logo

    professioneel bedrijf die doen wat ze zeggen. Voor ons leveren ze nieuwe klanten aan en we zien ons bedrijf dan ook groeien. Concept no cure no pay spreekt mij erg aan. Bedankt voor de prettige samenwerking.

  • Marco Visser

    Fysiotherapie Visser Google logo

    We zijn zeer tevreden over de samenwerking. Van te voren wisten we niet zo goed wat we konden verwachten, maar de patiëntenstroom is goed op gang gekomen.

  • Toon van der Tuin

    Fysiotherapie Sappemeer Google logo

    De one-stop-shop als het gaat om groei van je praktijk. Zeer professioneel en gedreven team. Denken goed mee en komen met leuke vernieuwingen. Sinds de samenwerking groeit onze praktijk met zo’n 40 nieuwe cliënten per maand. Zeker een aanrader.

  • Stan Fysio

    Stan Loo Google logo

    We hebben met onze praktijk gebruik gemaakt van de client retentie methode om contact op te nemen met mensen die bij ons in behandeling zijn geweest. Onze ervaring daarmee is erg positief, we waren al langer op zoek naar een manier om met mensen in contact te blijven en dit was een perfecte oplossing. De positieve reactie die we hebben gekregen maakte het voor ons ruim de moeite waard!

  • Fysio Hijama

    Fysio Hijama Google logo

    Nick van Physical Leads is een uitstekende professional. Hij is niet alleen zeer behulpzaam, maar ook deskundig. Dankzij zijn waardevolle adviezen en tips heb ik mijn praktijk succesvol kunnen opstarten en promoten.

  • Bram van de Pol

    Fysio Maarheeze Google logo

    Via de Retentie Methode van Physical Leads genereren wij extra cliënten. We worden hier ook goed in begeleid. Kortom, een prima manier om je praktijk te laten groeien.

  • Niels van der Meulen

    Movewell Google logo

    Ben jij gericht op groei en op een gezonde manier wars van de gebaande paden? In het prettige groeisessie gesprek met Pieter Kern heb ik geleerd welke opties er zijn om mijn praktijk te laten groeien. Vooral het praktisch inhaken op mijn specifieke wensen en de ‘win-win-win’ houding van Pieter was erg prettig en vooral nuttig. Aanrader!

  • Jurre Kok

    Movement Based Therapy Google logo

    Altijd een fijne samenwerking met Physical Leads, ze denken fijn met je mee en zullen niet zomaar iets erdoorheen drukken. Wat ik persoonlijk fijn vind van een marketing team. Mocht je twijfelen over de inzet van marketing. Neem contact op met deze jongens!

  • Rieneke Wielenga

    Fit met Zorg Google logo

    Na 2 jaar te zoeken naar een nieuwe collega fysiotherapeut had Physical Leads het binnen een week voor elkaar… Het bestaat nog: een bedrijf dat al zijn afspraken nakomt, integer is, zeer kundig, op elk deelgebied professionals heeft zitten, open communicatie neerzet, maar bovenal DOET WAT ZIJ BELOVEN! Dat is het team van PHYSICAL LEADS! Wat jij niet kan, dat kunnen zij wèl!

  • Carolien Gerritsen

    Praktijk Gerritsen Google logo

    Ik heb onlangs contact gehad met Physical Leads en zij hebben ons goede adviezen gegeven om ons te helpen onze doelgroep breder te benaderen. Ik denk dat ze zeer waardevol kunnen zijn, vooral bij het opstarten van een eigen praktijk of bij het streven naar groei. Ze bieden uitstekende ondersteuning op het gebied van praktijkmarketing. Als je op zoek bent naar deskundig advies op dit gebied, kan ik ze zeker aanbevelen.

  • Wesley Stok

    Optimize Fysiotherapie Google logo

    Geweldig bedrijf en uitstekende service! Nick Azarhoosh van Physical Leads, heeft mij al tijdens de kennismaking echt goed geholpen om mijn doelen te behalen. Wat ik bijzonder waardeer is hun persoonlijke aanpak. Physical Leads voelt echt als een partner die meedenkt en altijd openstaat voor verbetering. Absoluut een aanrader voor praktijken die hun klantenbestand willen uitbreiden!

  • Pim Schins

    Infyzo Google logo

    Professioneel en van deze tijd. Een ambitieuze club met een goede mentaliteit en kennis van zaken. Ze weten van aanpakken en doen wat ze zeggen. Aanrader!

  • Bram Smits

    Fysiotherapie Smits Google logo
    Review Bram - Fysiotherapie Smits

    Om eerlijk te zijn waren we wat sceptisch bij de start van het traject, maar na de eerste maand zijn we al helemaal overspoeld door nieuwe leads!

  • Paola van der Steen

    Praktijk Werksaam Google logo
    Review Paola - Praktijk Werksaam

    Het is mijn beste keus geweest om met Physical Leads samen te werken. Ik ben net voor mezelf begonnen met een fysiotherapiepraktijk en binnen 2 weken zit mijn agenda al vol!

  • Wouter van der Meer

    Fysio Vlambloem Google logo
    Review Wouter - Fysio Vlambloem

    Door Technogym geattendeerd om een gesprek met ze aan te gaan. Ze hebben een duidelijk verhaal wat gewoon werkt en naast het genereren van nieuwe afspraken zijn onze oude klanten ook nog eens heel blij met het feit dat we ze opnieuw contacteren.

Twijfel je nog? Neem dan contact op!

Net als iedere fysio, starten wij met een intake. Maar dan volledig gratis!

  • ✅ Kom erachter of wij een match zijn
  • ✅ Ontdek groeikansen van jouw praktijk
  • ✅ 3 direct toepasbare tips om je winst te verhogen
Boek een discovery call
Peter - Fysiotherapie praktijkeigenaarFysiotherapie Marketing voor BartFysiotherapie Marketing voor Eric
300+ Fysio's gingen je voor