Google logo

4,9 op basis van 75+ reviews

Waar moet een goede praktijkwebsite aan voldoen?

Is jouw praktijkwebsite al een tijdje aan vervanging toe? Of heb je net een nieuwe website en wil je even checken of er niks ontbreekt? Een mooie, duidelijke website mag anno 2021 niet meer ontbreken voor praktijken die willen groeien. Het is je visitekaartje, maar ook dé manier waarop mensen tegenwoordig informatie over jouw praktijk en behandelmethodes vergaren. Lees gauw verder en ontdek of jouw website nog mee wel mee kan.

Hoe zet je een goede praktijkwebsite op?

Je website updaten, of up to date houden is een behoorlijke taak. We raden je dan ook zeker aan om dit niet in je eentje op te pakken. Haal een goede webdeveloper in huis of ga eens met je team samen zitten en bespreek wat je nou eigenlijk wil bereiken met je praktijkwebsite. Vanuit dit doel begin je met het verbeteren van je site.

Het inrichten van je homepage

Jouw homepage is vaak het eerste wat mensen te zien krijgen als ze op jouw praktijkwebsite komen. Het is daarmee meteen een van de belangrijkste aspecten van je website.

De bijdehante belofte

Eerste indrukken maak je maar één keer. Het is daarom van belang dat jouw bezoekers meteen weten wat voor bedrijf je bent en waar je voor staat. Wij noemen dit altijd de bijdehante belofte. Die van ons ziet er als volgt uit:

Bijdehante belofte van physical leads

Met een bijdehante belofte laat je bezoekers van je website weten wat je voor ze kunt betekenen. Het moet iets oproepen dat je het gevoel geeft van: “Hé, dat is iets voor mij”, “Dat wil ik ook” of “Hier wil ik meer over weten”. Het moet bezoekers in ieder geval genoeg triggeren om niet meteen op ‘kruisje’ te klikken en nog even verder te scrollen.

Usp’s – Unique Selling Points

Als je jouw bijdehante belofte eenmaal hebt staan en je bezoekers scrollen lekker verder, wat is dan het volgende wat ze te zien krijgen? Als het aan ons ligt presenteer je dan jouw Unique Selling Points. Dit zijn punten die jouw organisatie onderscheiden van andere praktijken. Probeer bij het opstellen van je USP’s te vertellen:

  • Waar de kracht van je organisatie ligt.
  • Wat jij voor je cliënten kan betekenen.
  • Wat je anders (lees beter) doet dan jouw concurrenten
UPSs physical leads

Meer informatie over jouw praktijk

Na het tonen van jouw USP’s kun je een mooi plekje reserveren om wat meer te vertellen over je organisatie. Dit is dus niet hetzelfde als je USP’s waarin je kort en bondig verteld wat je doet en wat je krachten zijn. Vertel hier bijvoorbeeld wat je belangrijk vindt in de omgang met patiënten of waar jij als professional voor staat. Laat vooral ook mooie foto’s van je praktijk zien!

Overzicht van je diensten

Welke specialisaties heb jij in huis? Laat het aan je bezoekers zien, door een kort overzicht te geven van jouw diensten. Je hoeft hier niet de diepte in te gaan over bepaalde behandelingen of studies die je gevolgd hebt om de behandeling uit te voeren. Gewoon een kort overzicht van je verschillende diensten is voldoende. Later op je “diensten” pagina heb je de kans om hier meer over te vertellen.

Overzicht diensten praktijkwebsite

Social proof – Wat zeggen je klanten over jou?
Je kunt zelf proberen je bezoekers te overtuigen tot je een ons weegt, maar niet iedereen zal je op je woord geloven. Je homepage is daarom ook de uitgelezen plek om jouw tevreden cliënten even aan het woord te laten.

Tip! Maak gebruik van échte recensies van échte cliënten. We komen regelmatig websites tegen stock foto’s (foto’s die je koopt van internet) met een verhaal eronder wat je wenkbrauwen doet optrekken. Bezoekers van je website prikken zo door deze “neprecensies” heen.

Screenshot 2021 09 21 10.49.56

Contact- of afspraakformulier

Hoe eindigt jouw homepage momenteel? We kunnen je natuurlijk niets verplichten maar in onze ogen MOET jouw homepage eindigen met een contactformulier, een formulier om een afspraak in te plannen of op zijn minst een knop die naar je contactpagina leidt. Hoe makkelijker jij het je bezoeker maakt om contact op te nemen, des te kleiner de kans dat deze hier vanaf ziet.

Elke tussenstap of doorverwijzing naar een andere pagina op je website kan er namelijk voor zorgen dat je bezoeker afgeleid wordt of geen zin heeft om verder te lezen. Wat er in resulteert dat je bezoeker geen afspraak plant.

Over ons pagina

Het team van physical leads

Een ander belangrijk onderdeel van je praktijkwebsite is de “Over ons” pagina. Op deze pagina geef je bezoekers een kijkje achter de schermen van jouw organisatie. Je kunt hier vertellen over de waarden die jouw organisatie uit wil dragen, de behandelingen waarin je gespecialiseerd bent of wat jou praktijk nou zo speciaal maakt. De Over ons pagina van je praktijk geeft je de kans om een persoonlijke snaar te raken bij je bezoekers.

Maak bijvoorbeeld een voorstelrondje van je team. Leuke sprekende foto’s van jou en je team helpen om een connectie met bezoekers te maken, en ook een leuk onderschrift met persoonlijke informatie over je hobby’s o.i.d. helpen bij het creëren van een klik.

Contact pagina

Een contactpagina moet makkelijk te vinden zijn op je website. Op je contactpagina zet je praktische zaken zoals:

  • Je telefoonnummer
  • Je e-mail
  • Je adresgegevens

Daarnaast kun je ook hier een contact- of afsprakenformulier toevoegen.

Diensten pagina

Op je Diensten pagina kun je een meer gedetailleerde beschrijving geven van de behandelingen of diensten die jouw praktijk aanbiedt. Ga hier vooral in op de voordelen die jouw behandeling heeft voor je cliënten. B.v. “eindelijk weer vrij kunnen bewegen”, “geen rugpijn meer tijdens je werk”. Deze doelen zijn voor je cliënten vaak een stuk behapbaarder dan een gedetailleerde uitleg over de spieren of gewrichten die je behandelt.

Tip! Vermijd vakjargon en vertel over de voordelen van een behandeling in plaats van uit te leggen ‘wat’ je precies gaat doen.

Overige praktische informatie op je website

Natuurlijk kun jij je website zelf inrichten zoals je wil. Bovenstaande stukjes zijn slechts een voorbeeld van wat in onze ogen niet zou mogen ontbreken in een goede praktijkwebsite. Wat ook zeker niet mag ontbreken zijn een aantal praktische zaken over jouw praktijk. Denk hierbij aan;

  • Je algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Openingstijden
  • Informatie over jullie missie/visie (waar werk je naartoe?)

Hoe zorg ik dat mijn praktijkwebsite gevonden wordt?

Hoe zorg ik dat mijn website gevonden wordt?
Is jouw website een echt-prachtplaatje geworden? Dan is het nu tijd om ervoor te zorgen dat je ook daadwerkelijk gevonden wordt online. Dit kan op twee manieren;

  • Door te adverteren
  • Met SEO

Adverteren

Maak je regelmatig gebruik van Google dan is het je vast al opgevallen. De bovenste zoekresultaten zijn tegenwoordig altijd advertenties. Je kan hier zelf ook gebruik van maken om meer mensen naar je website te trekken. Via Google Ads is dit gemakkelijk in te stellen. Je kiest uit op welke woorden je gevonden wil worden en betaald vervolgens per click naar je website.

PAS OP! Gemakkelijk in te stellen en goed converteren zijn twee verschillende dingen.

Tip: Zorg dat je website eerst goed op orde staat voordat je deze gaat adverteren. Het zou natuurlijk zonde te zijn om te betalen voor iedere klik naar je website, om er vervolgens achter te komen dat al die nieuwe bezoekers geen nieuwe afspraak boekten. Je gaat ook winkeldeuren niet open gooien voordat je de etalage op orde hebt.

SEO – Search Engine Optimization

Laat je jouw praktijk liever op eigen kracht in de zoekresultaten groeien? Dat kun je doen door je website te optimaliseren voor Google. Bij Search Engine Optimization, of zoekmachineoptimalisatie ga je kijken of mensen die opzoek zijn naar jouw dienst ook daadwerkelijk bij jou uitkomen. Tikt iemand “fysiotherapie” in op google, dan zou het natuurlijk mooi zijn als deze persoon als eerste op jouw website uit zou komen.

Met SEO probeer je jouw website zo hoog mogelijk in de zoekresultaten van Google te laten scoren. Het bovenste zoekresultaat krijgt namelijk de meeste bezoekers!

Meer weten over verschillende vormen van marketing en adverteren? Check hier welke vorm van adverteren het meest geschikt is voor fysiotherapeuten!

Zelf je website bouwen of toch uitbesteden?

Hopelijk hebben we jou met deze blog geïnspireerd om eens flink wat werk aan je website te verrichten. Of te laten verrichten natuurlijk. Tja.. Zelf bouwen, of toch uitbesteden? Het opzetten van een nieuwe website kun je in onze ogen het beste door een specialist laten doen. Het scheelt namelijk een hoop tijd, geld en kopzorgen. Daarnaast zal een website gemaakt door een goede webdeveloper je een heel wat beter resultaat opleveren natuurlijk. Zo hou jij meer tijd over voor wat écht belangrijk is. Jouw patiënten nóg beter helpen!

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen aan een betere website? Schrijf je in voor een gratis strategiegesprek.

Fysiotherapie [regio]

“Heeft u last van lichamelijke klachten? Maak dan een afspraak bij [Praktijknaam] in [Regio]!"
Afspraak maken

Praktijkeigenaren aan het woord

4,9 op basis van 75+ reviews

  • René

    Fysiotherapie Achtse BarrierGoogle logo

    Top marketingbureau! Sinds de start van de praktijk is er een samenwerking met Physical Leads. Maken hun woorden daarin meer dan waar. Altijd laagdrempelig benaderbaar. Denken graag met je mee en dagen je uit om verder te denken.

  • Diederik Aertsen

    Piet Hein FysiotherapieGoogle logo

    Superbedrijf voor mijn fysiotherapiepraktijk! Door de diensten van Physical Leads krijg ik wanneer ik wil meer nieuwe patiënten en door de recruitment hebben we tientallen kandidaten gehad en uiteindelijk 4 goede fysiotherapeuten aangenomen.

  • Wesley Visser

    The Bone SettersGoogle logo

    Topteam, topservice 💪🏻

  • Hans Schoemaker

    Fysio VerbeekGoogle logo

    Professioneel team, met goede ideeën. Zeker een aanrader!

  • Sander Eyssen

    FysioTeam TegelenGoogle logo

    Een fijn bedrijf en fijne mensen om mee samen te werken!

  • Marcel Nieuwenhuis

    Fysiotherapie NieuwenhuisGoogle logo

    Ze doen wat ze beloven en daarnaast zijn ze erg behulpzaam en flexibel. Een fijne club om mee samen te werken!

  • Annette Merkens

    Fysiotherapie MerkensGoogle logo

    Samen met physical leads een website ontworpen, deze is nu precies zoals ik deze in gedachte had! Fijne communicatie en service gericht! Heel erg blij mee! 😄

  • Martijn van de Rijt

    Fysiotherapie Claessens van de RijtGoogle logo

    Zeer klantgericht! Deskundigheid! Korte lijntjes maken de samenwerking zeer prettig! Meerwaarde voor elke praktijk

  • Tim Olde Hengel

    Acacia Fysio Plus ZorgGoogle logo
    Ze doen wat ze beloven. Boven verwachting veel leads binnengehaald. Fijne samenwerking!
  • Mathijs Frik

    Frix FysiotherapieGoogle logo

    Mannen met kennis van zaken. Goede eigentijdse visie met een goed doordacht programma. Ze nemen de tijd voor de klant en zijn altijd bereikbaar.

  • Timothy Philips

    Snel Herstel FysiotherapieGoogle logo

    Erg tevreden met de Marketing van Physical Leads!

  • Roy van Zal

    Fysio Plaza ScheemdaGoogle logo

    Ver boven verwachting komen de leads bij ons in een razend tempo. Voor het begin niets teveel beloofd, zelfs meer dan beloofd is

  • Medisch Centrum Gorecht

    HoofdpijnGoogle logo

    Ze komen na wat ze beloven, geven goede begeleiding met een heel gebruiksvriendelijk systeem en ze hebben ons in een moeilijke tijd heel fijn geholpen.

  • Bjorn Stricker

    Bjorn Stricker FysioGoogle logo

    Prettig contact met de medewerkers, duidelijke uitleg over de doelstellingen en campagnes. Tot nu toe mooie resultaten behaald.

  • Maurice Kuijpers

    Fysiotherapie de HofstedeGoogle logo

    Vernieuwende dienst met goede ondersteuning om het bestaande team te versterken met een enthousiaste collega.

  • Erwin van der Woerdt

    Axis FysiotherapieGoogle logo

    Wekelijks een update en bijsturen van de campagne. Bij de start een aantal opstartproblemen, nu loopt de campagne en komen de leads binnen.

  • Auke Attema

    AA FysioGoogle logo

    Jong sterk team! Al m’n twijfels weggenomen! Zijn het waard. Goede communicatie, innovatief en met veel knowhow, we zijn samen een sterke en stabiele toekomst aan het bouwen!

  • Bart Bosma

    Fysiotherapie van CampenhoutGoogle logo

    Wouter van Physical Leads is zeer prettig in de omgang. Weet waar hij het over heeft en stat open voor jouw adviezen en verbeterpunten. Maakt waar wat hij belooft.

  • Lonneke Willemstein

    Fysiotherapie Sliedrecht WestGoogle logo

    Topteam! Fijne communicatie, weten wat ze doen & wat ze doen doen ze goed!

  • Bas Jansema

    Kern FysiotherapieGoogle logo

    Zeer goede ervaringen met Physical Leads. Ze komen na wat ze beloven en erg netjes, transparant en behulpzaam in hun communicatie.

  • Wouter Stijger

    Whole Fit FysiotherapieGoogle logo

    Binnen een maand van 10-15 patienten naar 40 mensen in de week.

  • Martijn Matzingen

    Fysio EchoGoogle logo

    Laagdrempelig, lead campagnes binnen de fysiotherapie zijn een enorme kans voor het genereren van nieuwe klanten. Niet iets wat binnen de geijkte paden gebeurt en daarom best spannend en onbekend. Door de laagdrempelige benadering van het gehele team, de aandacht en het geduld worden alle hobbels, angsten en uitdagingen weggenomen. Goede begeleiding in de te nemen stappen met als resultaat kwalitatief goede leads. Absolute aanrader!

  • Erdem Ugullu

    Fysiotherapie MyBodyGoogle logo

    Resultaatgericht & laagdrempelig! Geeft passende adviezen en stuurt bij waar nodig is!

  • Madelon van Seeters

    Focus FysiotherapieGoogle logo

    De omzet in onze praktijk is gegroeid sinds we met Physical leads samenwerken. Hun medewerkers zijn pro-actief en denken mee in het proces. De organisatie heeft potentie, maar er is nog winst te halen op professioneel vlak.

  • Dominique Vos

    Westenholte Fit & FysiotherapieGoogle logo

    Erg tevreden over de verleende diensten! Communicatie binnen het team is top! In het begin was ik wat sceptisch of leads genereren zinvol zou zijn. Tot mijn verbazing hadden we binnen 2 weken +- 30 nieuwe cliënten erbij, welke we naar tevredenheid hebben kunnen behandelen. Kortom een win-win situatie. Mvg, Dominique (Westenholte Fysiotherapie & Fitness Zwolle)

  • Mattijs van der Linde

    Fysio IncGoogle logo

    Physical leads heeft mij op een fantastische wijze geholpen. Sceptisch als ik altijd ben, hebben ze me stap voor stap meegenomen in het proces van lead-generatie, uitgelegd wat ze doen, hoe ze het doen en waarom ze het doen.. Mijn praktijk heeft een boost gekregen en nog steeds mag ik ze als partner beschouwen in de wereld van online marketing! Als je twijfelt, zeg ik, doe het! Ik ben heel erg blij dat ik hun hulp heb gehad en heb! Thanks!

  • Exalted Physiques

    Jasper BeelenGoogle logo

    Toegankelijk en betrokken marketingbedrijf. Met Physical Leads gewerkt aan een Brandbook. Hierin duidelijk een beeld gevormd voor de visie en stijl van mijn bedrijf/praktijk. Erg goed geholpen in dit proces met eerst een brainstorm sessie en daarna heeft Kas dit uitstekend samengevat in een overzichtelijk document

  • Rogier Claassen

    Hentzepeter FysiotherapieGoogle logo

    Ik heb een super fijne samenwerking met Physical leads. Het bedrijf denkt echt met mij mee, wat ik ook heel erg prettig is zijn de korte lijntjes die ik heb met Kas en Nick. In het korte tijdsbestek waarin met hun samenwerk heb ik al veel leads mogen ontvangen. En ze blijven hun best voor mij doen. Ik kan physical leads van harte aanbevelen aan mijn collegae.

  • Ronaldo Nagtzaam

    Fysiotehrapie NagtzaamGoogle logo

    Physical Leads is niet zomaar een marketingbureau, maar een echte groeipartner voor mijn praktijk 🙏🏼
    Ze helpen niet alleen met een snelle en consistente toestroom van cliënten, maar gaan veel verder dan een gemiddeld “marketingbureau.”

  • Inner Mind CenterGoogle logo

    Veel nieuwe patiënten in onze praktijk gekregen door samenwerking met Physical Leads. Doen wat ze beloven, denken mee en bieden goede begeleiding 1-op-1 maar ook door middel van handige video’s. Wij zijn er superblij mee!

  • Ramzi Hagen

    Ramzi HagenGoogle logo

    Goede samenwerking met physical leads, communicatie verloopt soepel en sinds de start is mijn omzet flink gegroeid! Wil jij meer rust in je onderneming? Dan helpt physical leads je aan meer klanten waardoor je kunt focussen om het verbeteren van de levenskwaliteit van je klanten!

  • Stephanie van Malssen

    Stephanie van MalssenGoogle logo

    Super enthousiaste groep, met onwijs goede ideeën die je bedrijf echt helpen te groeien! Ik ben jullie dankbaar voor alles wat jullie voor me hebben gedaan, dankjewel!🙏

  • Vincent van Tongeren

    Vincent van TongerenGoogle logo

    Prettige communicatie, pro-actieve can-do mentaliteit, suggesties worden op waarde geschat, bestaande diensten worden doorontwikkeld en nieuwe diensten opgezet.

  • Joram Uitdewilligen

    Europa FysiotherapieGoogle logo

    Roy is een topper, communiceert top en levert goed werk. Ons bedrijf heeft hij goed geholpen.

  • Jeroen Zoutendijk

    Active Health CenterGoogle logo

    Het is fijn samenwerken met Physical Leads. Ze innoveren, denken mee en communiceren. Als je opzoek bent naar een bedrijf om je te helpen bij het managen van jouw praktijk dan raad ik hen zeker aan!

  • Sjoerd Bakker

    Fysiotherapie FocusGoogle logo

    Nemen alle tijd voor je en bespreken samen met jouw visie een eigen plan waarmee je jouw praktijk naar een hoger level kan brengen. Mijn praktijk had binnen no-time al succes met deze formule.

  • Wouter Mannaerts

    Rubroek FysiotherapieGoogle logo

    professioneel bedrijf die doen wat ze zeggen. Voor ons leveren ze nieuwe klanten aan en we zien ons bedrijf dan ook groeien. Concept no cure no pay spreekt mij erg aan. Bedankt voor de prettige samenwerking.

  • Marco Visser

    Fysiotherapie VisserGoogle logo

    We zijn zeer tevreden over de samenwerking. Van te voren wisten we niet zo goed wat we konden verwachten, maar de patiëntenstroom is goed op gang gekomen.

  • Toon van der Tuin

    Fysiotherapie SappemeerGoogle logo

    De one-stop-shop als het gaat om groei van je praktijk. Zeer professioneel en gedreven team. Denken goed mee en komen met leuke vernieuwingen. Sinds de samenwerking groeit onze praktijk met zo’n 40 nieuwe cliënten per maand. Zeker een aanrader.

  • Stan Fysio

    Stan LooGoogle logo

    We hebben met onze praktijk gebruik gemaakt van de client retentie methode om contact op te nemen met mensen die bij ons in behandeling zijn geweest. Onze ervaring daarmee is erg positief, we waren al langer op zoek naar een manier om met mensen in contact te blijven en dit was een perfecte oplossing. De positieve reactie die we hebben gekregen maakte het voor ons ruim de moeite waard!

  • Fysio Hijama

    Fysio HijamaGoogle logo

    Nick van Physical Leads is een uitstekende professional. Hij is niet alleen zeer behulpzaam, maar ook deskundig. Dankzij zijn waardevolle adviezen en tips heb ik mijn praktijk succesvol kunnen opstarten en promoten.

  • Bram van de Pol

    Fysio MaarheezeGoogle logo

    Via de Retentie Methode van Physical Leads genereren wij extra cliënten. We worden hier ook goed in begeleid. Kortom, een prima manier om je praktijk te laten groeien.

  • Niels van der Meulen

    MovewellGoogle logo

    Ben jij gericht op groei en op een gezonde manier wars van de gebaande paden? In het prettige groeisessie gesprek met Pieter Kern heb ik geleerd welke opties er zijn om mijn praktijk te laten groeien. Vooral het praktisch inhaken op mijn specifieke wensen en de ‘win-win-win’ houding van Pieter was erg prettig en vooral nuttig. Aanrader!

  • Jurre Kok

    Movement Based TherapyGoogle logo

    Altijd een fijne samenwerking met Physical Leads, ze denken fijn met je mee en zullen niet zomaar iets erdoorheen drukken. Wat ik persoonlijk fijn vind van een marketing team. Mocht je twijfelen over de inzet van marketing. Neem contact op met deze jongens!

  • Rieneke Wielenga

    Fit met ZorgGoogle logo

    Na 2 jaar te zoeken naar een nieuwe collega fysiotherapeut had Physical Leads het binnen een week voor elkaar… Het bestaat nog: een bedrijf dat al zijn afspraken nakomt, integer is, zeer kundig, op elk deelgebied professionals heeft zitten, open communicatie neerzet, maar bovenal DOET WAT ZIJ BELOVEN! Dat is het team van PHYSICAL LEADS! Wat jij niet kan, dat kunnen zij wèl!

  • Carolien Gerritsen

    Praktijk GerritsenGoogle logo

    Ik heb onlangs contact gehad met Physical Leads en zij hebben ons goede adviezen gegeven om ons te helpen onze doelgroep breder te benaderen. Ik denk dat ze zeer waardevol kunnen zijn, vooral bij het opstarten van een eigen praktijk of bij het streven naar groei. Ze bieden uitstekende ondersteuning op het gebied van praktijkmarketing. Als je op zoek bent naar deskundig advies op dit gebied, kan ik ze zeker aanbevelen.

  • Wesley Stok

    Optimize FysiotherapieGoogle logo

    Geweldig bedrijf en uitstekende service! Nick Azarhoosh van Physical Leads, heeft mij al tijdens de kennismaking echt goed geholpen om mijn doelen te behalen. Wat ik bijzonder waardeer is hun persoonlijke aanpak. Physical Leads voelt echt als een partner die meedenkt en altijd openstaat voor verbetering. Absoluut een aanrader voor praktijken die hun klantenbestand willen uitbreiden!

  • Pim Schins

    InfyzoGoogle logo

    Professioneel en van deze tijd. Een ambitieuze club met een goede mentaliteit en kennis van zaken. Ze weten van aanpakken en doen wat ze zeggen. Aanrader!

  • Bram Smits

    Fysiotherapie SmitsGoogle logo
    Review Bram - Fysiotherapie Smits

    Om eerlijk te zijn waren we wat sceptisch bij de start van het traject, maar na de eerste maand zijn we al helemaal overspoeld door nieuwe leads!

  • Paola van der Steen

    Praktijk WerksaamGoogle logo
    Review Paola - Praktijk Werksaam

    Het is mijn beste keus geweest om met Physical Leads samen te werken. Ik ben net voor mezelf begonnen met een fysiotherapiepraktijk en binnen 2 weken zit mijn agenda al vol!

Twijfel je nog? Neem dan contact op!

Net als iedere fysio, starten wij met een intake. Maar dan volledig gratis!

  • ✅ Kom erachter of wij een match zijn
  • ✅ Ontdek groeikansen van jouw praktijk
  • ✅ 3 direct toepasbare tips om je winst te verhogen
Boek een discovery call
Peter - Fysiotherapie praktijkeigenaarFysiotherapie Marketing voor BartFysiotherapie Marketing voor Eric
300+ Fysio's gingen je voor