Google logo

4,9 op basis van 75+ reviews

Online adverteren: Wat is de meest effectieve manier voor therapeuten?

Scroll eens even door je Facebook- of Instagram-feed. Binnen enkele seconde stuit je gegarandeerd op de eerste reclame. Zoek je op Google? Boem, het eerste zoekresultaat is een advertentie. Ook Youtube speelt behoorlijk wat reclame af. Klinkt irritant al die online reclame… Maar het is enorm effectief! In deze blog vertellen we waarom jouw fysiopraktijk hier ook mee aan de slag moet gaan en welke vorm van adverteren het meest effectief is.

Is jouw praktijk al bezig met marketing?

Marketing is essentieel voor elke onderneming. Het zorgt ervoor dat er nieuwe klanten naar jouw onderneming komen en je praktijk kan groeien. Toch heerst er vaak een negatief stigma rondom marketing en adverteren in de zorg. Nieuwe mensen naar de praktijk lokken is waarschijnlijk ook niet waarom je in deze sector werkt ;). Toch willen we dit stigma graag met je doorbreken. Met marketing haal je meer mensen naar je praktijk waardoor je juist meer mensen kunt helpen!

Bekijk het eens zo; hoeveel snoep, chocolade of fastfoodketens maken reclame? Allemaal! En waar helpen ze mensen nou precies aan? In de meeste gevallen een rondere buik. Bedenk nou eens wat jij zou realiseren met een goede marketingcampagne. Wat houden mensen over na een bezoekje aan jouw praktijk? Betere mobiliteit? Sterke gewrichten? Een betere houding?

Klinkt zo gek nog niet toch? Mensen in de zorg denken over het algemeen niet graag na over marketing omdat ze denken dat het over “verkopen” of “zieltjes winnen” gaat. Dat is een enorme denkfout! Een goede marketeer (en jij vanaf nu ook) denkt vóór een marketingcampagne: “Hoe gaat dit mijn klanten helpen?”. Dat is namelijk de kern van de boodschap die je over moet brengen aan de mensen die jij op de behandeltafel wil hebben.

Welke vorm van adverteren is het meest effectief?

Marketing is enorm breed. Er zijn enorm veel manieren om jouw verhaal bij een breder publiek bekend te maken. Flyers, advertenties op Google of Social-Media. Maar waar begin je als praktijk met marketing? Om het je makkelijk te maken hebben wij hieronder de voor- en nadelen van verschillende vormen van marketing voor je uiteengezet.

Offline marketing

Als je onze blog over Facebook Marketing hebt gelezen kun je al raden wat we hiervan vinden… Denk bij offline marketing aan: Flyers, billboards, advertenties in kranten etc.

Voordelen: Met offline marketing kun je vaak binnen een kort tijdsbestek veel mensen bereiken. Even de stad in op een drukke zondagmiddag en je bent binnen no-time 500 flyers kwijt, ook van een advertentie in de krant of een billboard langs de weg weet je zeker dat het veel gezien zal worden. Daarnaast bieden sommige vormen van offline marketing je ook de kans om in gesprek te gaan met potentiële klanten.

Tijdens een rondje flyeren heb je namelijk alle tijd voor een persoonlijk gesprek. Ideaal om een persoonlijke klik met mensen te maken en ze over de streep te trekken.

Nadelen: Het grote nadeel van offline marketing is dat je moeite niet meetbaar is. Je merkt misschien wel wat meer drukte in de praktijk na het plaatsen van je advertentie in je lokale krant maar hoeveel mensen hebben zich nou echt opgegeven sindsdien?

Een laatste nadeel is dat je offline jouw marketing als hagel verspreid. Je hebt geen idee of de mensen die je een flyer in de handen drukt daadwerkelijk interesse hebben in jouw onderneming. Je steekt dus tijd, moeite én geld in mensen die je waarschijnlijk niet meer zult zien.

Wanneer gebruik maken van offline marketing?

Het komt vast niet als verrassing voor je dat wij als online marketingbureau geen fan zijn van offline marketing. Het is in onze ogen te tijd- en geld-intensief, en je weet niet wat je ervoor terug krijgt. Is offline marketing dan altijd een slecht idee? Nou… Ben jij de nieuwe praktijk op de hoek? Dan kan het zeker geen kwaad om even in je directe omgeving te flyeren. Vooral je gezicht even laten zien en persoonlijk kennismaken met jouw omgeving zal je praktijk goed doen. Succes!

Investeren in een goede praktijkwebsite

Heb jij een splinternieuwe praktijkwebsite? Of is deze wel aan wat vervanging toe? We zien vaak dat praktijken als eerste aan de slag gaan hun website als ze meer klanten willen. Maar wat levert dit eigenlijk op? Een goede website is als een online visitekaartje. Je kunt hier bijvoorbeeld opzetten welke behandelingen je aanbiedt of wat jouw specialisme is, maar ook praktische informatie zoals openingstijden of contactinformatie.

Voordelen: Een mooie website kan potentiële klanten over de streep trekken. Op jouw website kunnen ze namelijk overtuigd worden van je expertise of de sfeerindruk van jouw praktijk.

Nadelen: Je nieuwe website gaat helaas niet meteen wonderen voor je verrichten. Een goede website maken is tijdsintensief, zeker wanneer je het zelf doet. Helaas zal je namelijk niet direct nieuwe patiënten opleveren. Dat komt omdat net zoals bij je oude website, je alleen maar mensen aanspreekt die al naar jouw praktijk op zoek zijn.

Als we kijken naar The Buyers Pyramid, een bekend marketingmodel, zie je dat dit maar 3% van je potentiële klantenkring is. De mensen die op dit moment al openstaan voor jouw dienst of al regelmatig in jouw praktijk te vinden zijn. Je wil met marketing juist de mensen aanspreken die jou nog niet weten te vinden.

Wil jij weten waar een goede praktijkwebsite aan moet voldoen? Bekijk ons artikel!

Buyers pyramid

Wanneer ga je aan de slag met je praktijkwebsite?

Het is goed om met je praktijkwebsite aan de slag te gaan wanneer je al genoeg nieuwe aanmeldingen binnen krijgt, of genoeg mensen naar je praktijkwebsite trekt. We raden je dus aan om eerst een andere manier te vinden om klanten naar je praktijk te halen, voordat je aan de slag gaat met je website.

Een goede website zorgt er uiteindelijk voor dat mensen snel en makkelijk informatie vinden of zich bij jouw praktijk aan kunnen melden. Daarvoor moeten ze eerst van jou op de hoogte zijn!

Heb jij je marketing al aardig op een rijtje? We helpen je graag aan een professionele praktijkwebsite. Ik wil een professionele praktijkwebsite.

SEO – Search Engine Optimization

SEO staat voor Search Engine Optimization, in het Nederlands; zoekmachine optimalisatie. We kunnen ons voorstellen dat je daar niet meteen wijzer uit wordt. Laten we hier wat dieper op induiken.

Google is een bedrijf dat net zoals jij zo goed mogelijk een dienst wil leveren. Wat levert Google? Zoekresultaten! Google wil jou zo snel mogelijk het juiste antwoord op je vraag geven. Hier heeft Google een enorm algoritme voor bedacht. Het belangrijkste onderdeel hiervan zijn zoekwoorden.

Heb jij op je website staan dat je een zelfstandig therapeut bent uit Nijmegen en iemand zoekt op “zelfstandig fysiotherapeut Nijmegen” dan is de kans groot dat ze bij jou uit komen. Helaas ben je waarschijnlijk niet enige zelfstandige fysiotherapeut in Nijmegen. De website van je concurrent benoemt dit vast ook. Maar wie wordt er bovenaan geplaatst in Google? Jij of je concurrent? Dat wordt bepaald door de rest van het algoritme wat bestaat uit onder andere:

  • Hoeveel links van andere websites naar jouw site gaan.
  • Hoeveel links van jouw website naar andere pagina’s op je website gaan.
  • Hoe lang mensen gemiddeld op jouw website doorbrengen.
  • Technische aspecten zoals de laadtijd van je website.
  • En nog eens veel meer!

Voordeel: Hoog in Google komen kan je een enorme boost aan “gratis” bezoekers geven. Zeker wanneer je goed scoort op zoekwoorden met een hoog volume. Nadat een pagina of blog van je eenmaal goed staat kan het ook een lange periode veel bezoekers naar je site blijven trekken. Door bezig te blijven met SEO hanteer je een lange-termijn strategie die uiteindelijk een constante stroom bezoekers naar je website zal blijven trekken.

Nadeel: Je kunt het zien als een voordeel, maar ook zeker als nadeel! SEO is echt voor de long-term. Kleine optimalisaties zijn zo gedaan en zullen jouw website voor een aantal zoekers beter vindbaar maken. Er zal echter een hele tijd overheen gaan voordat je ‘echte’ resultaten gaat zien die je iets opleveren. Werken aan SEO is heel tijdsintensief. Je zou bijvoorbeeld elke week een blog kunnen schrijven, maar de resultaten kunnen lang uitblijven. Zeker wanneer je zelf aan de slag gaat!

Wanneer ga je aan de slag met SEO?

SEO is voor praktijken die op lange termijn willen winnen. Hoog bovenaan in Google komen levert veel op, maar het kost je veel tijd, geld én moeite. Er is niet per se een goed of slecht moment om te beginnen met SEO. Zolang je maar tijd en/of budget hebt om er voor een langere periode aan te werken.

Zorg dat je ook consistent blijft in de moeite of het budget wat je hier in stopt. Het lijkt lang te duren voordat het je iets oplevert, maar als het eenmaal gaat lopen kan het je heel wat bezoekers opleveren!

SEA – Search Engine Advertising

Search Engine Advertising is een beetje de tegenhanger van Search Engine Optimization. In plaats van moeite steken om langzaam hoger in Google te komen kun je er ook voor kiezen om advertenties te plaatsen in Google. Je kunt via Google kiezen op welke zoekwoorden je wil adverteren. Lukt het je niet om bovenaan te komen op de zoekterm “Fysiotherapie Nijmegen” kun je Google betalen om je hier te plaatsen.

Voordelen: Begin je vandaag met SEA, dan zie je morgen al resultaat in het bezoekersaantal op je website. Daarnaast betaal je per click en niet per weergave. Je betaald dus alleen voor mensen die op jouw advertentie klikken en via die advertentie op jouw website belanden.

Nadelen: Veel mensen die zoeken op Google voelen een soort aversie voor de advertenties. Onderstaande afbeelding is een heatmap van de Google zoekresultaten. Het laat je zien waar mensen hun ogen op rusten tijdens hun zoektocht op Google. Je ziet dat de bovenste 2 resultaten een heel dun oranje stukje hebben. Raad eens waarom?

Heat map google

Hier staan de advertenties, iets wat de gemiddelde gebruiker van Google ondertussen al even doorheeft. Ook kun je zien dat er een klein geel blokje met “ads”bij staat. De overige hoge resultaten in Google worden over het algemeen een stuk uitvoeriger bestudeert. Een ander nadeel van Google Ads is dat de Cost-Per-Click over het algemeen hoger uitvalt dan de kosten van een advertentie op Facebook/Instagram.

Wanneer ga je aan de slag met SEA?

Wil je snel, veel bezoekers naar je praktijkwebsite trekken? Dan kan SEA iets voor jou zijn. We raden je wel aan om eerst te zorgen dat je website geoptimaliseerd is voor bezoekers. Het zou zonde zijn om al dat advertentiebudget uit te geven om er vervolgens achter te komen dat mensen je contactgegevens of aanmeldformulier niet konden vinden.

Adverteren op Social-Media

Wie gebruikt er tegenwoordig nou geen Social-Media? Facebook en Instagram zijn in onze ogen dé plek om te adverteren als fysiotherapeut! Iedereen maakt er gebruik van, dus jouw doelgroep is makkelijk te vinden en te bereiken. Daarnaast kun je al voor een klein bedrag beginnen met het draaien van advertenties.

Voordelen: Met advertenties op Social-Media heb je direct resultaat, kun je inzien wat een nieuwe klant jouw kost en bereik je de mensen die je ook echt wil bereiken. Dat komt omdat Facebook gebruik maakt van wel 5.000 verschillende datapunten. Door de meetbaarheid, precieze targeting en de lage instapkosten is adverteren op Social-Media in onze ogen perfect voor praktijken zoals die van jou 😉

Nadelen: Er zijn eigenlijk maar weinig nadelen of risico’s te bedenken voor advertenties op Social-Media. Zolang je kwalitatief goede advertenties maakt en zorgt dat ze bij de juiste personen terecht komen zul je al gauw resultaten zien. Als je niet weet waar je mee bezig bent kan het echter wel zo zijn dat je geld over de balk blijft smijten, zonder dat je er iets voor terugziet.

Wanneer ga je aan de slag met adverteren op Social-Media

Het liefst vandaag nog! Adverteren op Social-media kan altijd, tenminste, zolang je nog wat vrije plekken hebt op je behandeltafel. Door direct resultaat te genereren en nieuwe klanten jouw praktijk in te halen verhoog je jouw omzet en stroomt er meer geld binnen wat je kunt gebruiken voor andere vormen van marketing, of dan toch eindelijk voor de nieuwe website. In onze ogen staat adverteren via social-media 100% op de nummer #1 plek qua prioriteit voor jouw fysiotherapiepraktijk.

Wil je hier meer over leren? Lees ook; Waarom Facebook unieke kansen biedt voor jouw praktijk!

Organisch content strategie op social-media

Zoals je op Google onderscheidt hebt tussen gratis en betaalde content, zo heb je dat natuurlijk ook op Facebook en Instagram. Content die je deelt zonder ervoor te betalen noemen we organisch. Met een organische content strategie laat je jouw volgers op een natuurlijke manier groeien, dus zonder dat je hiervoor hoeft te betalen. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om leuke filmpjes van jouw praktijk, of van bepaalde behandelingen te delen.

Voordelen: Mensen gaan je leuk vinden als je het goed doet! Ze worden echt FAN van jouw onderneming online. Zie jij deze posts van Bol.com wel eens voorbij komen?

Schermafbeelding 2018 02 23 om 16.14.57

Het is een mega goede manier om een leuke, speelse band met je volgers op te bouwen. Ook kun je ‘viral’ gaan met deze content. Dat wil zeggen dat mensen jouw bericht zo tof, bijzonder of grappig vinden dat ze het uit zichzelf delen met anderen!

Nadeel: Viral gaan is zeker niet voor elk bedrijf weggelegd. Je moet echt een goed plan hebben voor leuke content als je wil dat mensen je gaan volgen. Maar nog belangrijker, je moet zorgen dat mensen je BLIJVEN volgen. Een organische content strategie is tijdsintensief en levert ook niet meteen iets op.

Wanneer ga je aan de slag met een organische content strategie op Social-Media?

Ben jij een echte creatieveling of heb je een leuk idee voor posts op Facebook of Instagram? Give it a go! Het is zeker de moeite waard om te proberen wanneer je wat tijd over hebt. Helaas zal het je niet direct iets opleveren en kan het ook een tijdsintensieve klus worden. Ben je van jezelf geen Social-Media-tijger dan kun je het naar onze mening beter laten rusten, of uitbesteden.

Zin om even te sparren?

Kom je er zelf niet helemaal uit? Dat geeft niet! Via onderstaand contactformulier kun jij je inschrijven voor een gratis strategiesessie. Hierin kun je vrijblijvend met ons sparren over jouw doelen en welke vorm van Marketing het meest geschikt is voor jouw praktijk.

Tot snel!

Fysiotherapie [regio]

“Heeft u last van lichamelijke klachten? Maak dan een afspraak bij [Praktijknaam] in [Regio]!"
Afspraak maken

Praktijkeigenaren aan het woord

4,9 op basis van 75+ reviews

  • Diederik Aertsen

    Piet Hein Fysiotherapie Google logo

    Superbedrijf voor mijn fysiotherapiepraktijk! Door de diensten van Physical Leads krijg ik wanneer ik wil meer nieuwe patiënten en door de recruitment hebben we tientallen kandidaten gehad en uiteindelijk 4 goede fysiotherapeuten aangenomen.

  • Wesley Visser

    The Bone Setters Google logo

    Topteam, topservice 💪🏻

  • Hans Schoemaker

    Fysio Verbeek Google logo

    Professioneel team, met goede ideeën. Zeker een aanrader!

  • Sander Eyssen

    FysioTeam Tegelen Google logo

    Een fijn bedrijf en fijne mensen om mee samen te werken!

  • Marcel Nieuwenhuis

    Fysiotherapie Nieuwenhuis Google logo

    Ze doen wat ze beloven en daarnaast zijn ze erg behulpzaam en flexibel. Een fijne club om mee samen te werken!

  • Annette Merkens

    Fysiotherapie Merkens Google logo

    Samen met physical leads een website ontworpen, deze is nu precies zoals ik deze in gedachte had! Fijne communicatie en service gericht! Heel erg blij mee! 😄

  • Martijn van de Rijt

    Fysiotherapie Claessens van de Rijt Google logo

    Zeer klantgericht! Deskundigheid! Korte lijntjes maken de samenwerking zeer prettig! Meerwaarde voor elke praktijk

  • Tim Olde Hengel

    Acacia Fysio Plus Zorg Google logo
    Ze doen wat ze beloven. Boven verwachting veel leads binnengehaald. Fijne samenwerking!
  • Mathijs Frik

    Frix Fysiotherapie Google logo

    Mannen met kennis van zaken. Goede eigentijdse visie met een goed doordacht programma. Ze nemen de tijd voor de klant en zijn altijd bereikbaar.

  • Timothy Philips

    Snel Herstel Fysiotherapie Google logo

    Erg tevreden met de Marketing van Physical Leads!

  • Roy van Zal

    Fysio Plaza Scheemda Google logo

    Ver boven verwachting komen de leads bij ons in een razend tempo. Voor het begin niets teveel beloofd, zelfs meer dan beloofd is

  • Medisch Centrum Gorecht

    Hoofdpijn Google logo

    Ze komen na wat ze beloven, geven goede begeleiding met een heel gebruiksvriendelijk systeem en ze hebben ons in een moeilijke tijd heel fijn geholpen.

  • Bjorn Stricker

    Bjorn Stricker Fysio Google logo

    Prettig contact met de medewerkers, duidelijke uitleg over de doelstellingen en campagnes. Tot nu toe mooie resultaten behaald.

  • Maurice Kuijpers

    Fysiotherapie de Hofstede Google logo

    Vernieuwende dienst met goede ondersteuning om het bestaande team te versterken met een enthousiaste collega.

  • Erwin van der Woerdt

    Axis Fysiotherapie Google logo

    Wekelijks een update en bijsturen van de campagne. Bij de start een aantal opstartproblemen, nu loopt de campagne en komen de leads binnen.

  • Auke Attema

    AA Fysio Google logo

    Jong sterk team! Al m’n twijfels weggenomen! Zijn het waard. Goede communicatie, innovatief en met veel knowhow, we zijn samen een sterke en stabiele toekomst aan het bouwen!

  • Bart Bosma

    Fysiotherapie van Campenhout Google logo

    Wouter van Physical Leads is zeer prettig in de omgang. Weet waar hij het over heeft en stat open voor jouw adviezen en verbeterpunten. Maakt waar wat hij belooft.

  • Lonneke Willemstein

    Fysiotherapie Sliedrecht West Google logo

    Topteam! Fijne communicatie, weten wat ze doen & wat ze doen doen ze goed!

  • Bas Jansema

    Kern Fysiotherapie Google logo

    Zeer goede ervaringen met Physical Leads. Ze komen na wat ze beloven en erg netjes, transparant en behulpzaam in hun communicatie.

  • Wouter Stijger

    Whole Fit Fysiotherapie Google logo

    Binnen een maand van 10-15 patienten naar 40 mensen in de week.

  • Martijn Matzingen

    Fysio Echo Google logo

    Laagdrempelig, lead campagnes binnen de fysiotherapie zijn een enorme kans voor het genereren van nieuwe klanten. Niet iets wat binnen de geijkte paden gebeurt en daarom best spannend en onbekend. Door de laagdrempelige benadering van het gehele team, de aandacht en het geduld worden alle hobbels, angsten en uitdagingen weggenomen. Goede begeleiding in de te nemen stappen met als resultaat kwalitatief goede leads. Absolute aanrader!

  • Erdem Ugullu

    Fysiotherapie MyBody Google logo

    Resultaatgericht & laagdrempelig! Geeft passende adviezen en stuurt bij waar nodig is!

  • Madelon van Seeters

    Focus Fysiotherapie Google logo

    De omzet in onze praktijk is gegroeid sinds we met Physical leads samenwerken. Hun medewerkers zijn pro-actief en denken mee in het proces. De organisatie heeft potentie, maar er is nog winst te halen op professioneel vlak.

  • Dominique Vos

    Westenholte Fit & Fysiotherapie Google logo

    Erg tevreden over de verleende diensten! Communicatie binnen het team is top! In het begin was ik wat sceptisch of leads genereren zinvol zou zijn. Tot mijn verbazing hadden we binnen 2 weken +- 30 nieuwe cliënten erbij, welke we naar tevredenheid hebben kunnen behandelen. Kortom een win-win situatie. Mvg, Dominique (Westenholte Fysiotherapie & Fitness Zwolle)

  • Mattijs van der Linde

    Fysio Inc Google logo

    Physical leads heeft mij op een fantastische wijze geholpen. Sceptisch als ik altijd ben, hebben ze me stap voor stap meegenomen in het proces van lead-generatie, uitgelegd wat ze doen, hoe ze het doen en waarom ze het doen.. Mijn praktijk heeft een boost gekregen en nog steeds mag ik ze als partner beschouwen in de wereld van online marketing! Als je twijfelt, zeg ik, doe het! Ik ben heel erg blij dat ik hun hulp heb gehad en heb! Thanks!

  • Exalted Physiques

    Jasper Beelen Google logo

    Toegankelijk en betrokken marketingbedrijf. Met Physical Leads gewerkt aan een Brandbook. Hierin duidelijk een beeld gevormd voor de visie en stijl van mijn bedrijf/praktijk. Erg goed geholpen in dit proces met eerst een brainstorm sessie en daarna heeft Kas dit uitstekend samengevat in een overzichtelijk document

  • Rogier Claassen

    Hentzepeter Fysiotherapie Google logo

    Ik heb een super fijne samenwerking met Physical leads. Het bedrijf denkt echt met mij mee, wat ik ook heel erg prettig is zijn de korte lijntjes die ik heb met Kas en Nick. In het korte tijdsbestek waarin met hun samenwerk heb ik al veel leads mogen ontvangen. En ze blijven hun best voor mij doen. Ik kan physical leads van harte aanbevelen aan mijn collegae.

  • Ronaldo Nagtzaam

    Fysiotehrapie Nagtzaam Google logo

    Physical Leads is niet zomaar een marketingbureau, maar een echte groeipartner voor mijn praktijk 🙏🏼
    Ze helpen niet alleen met een snelle en consistente toestroom van cliënten, maar gaan veel verder dan een gemiddeld “marketingbureau.”

  • Inner Mind Center Google logo

    Veel nieuwe patiënten in onze praktijk gekregen door samenwerking met Physical Leads. Doen wat ze beloven, denken mee en bieden goede begeleiding 1-op-1 maar ook door middel van handige video’s. Wij zijn er superblij mee!

  • Ramzi Hagen

    Ramzi Hagen Google logo

    Goede samenwerking met physical leads, communicatie verloopt soepel en sinds de start is mijn omzet flink gegroeid! Wil jij meer rust in je onderneming? Dan helpt physical leads je aan meer klanten waardoor je kunt focussen om het verbeteren van de levenskwaliteit van je klanten!

  • Stephanie van Malssen

    Stephanie van Malssen Google logo

    Super enthousiaste groep, met onwijs goede ideeën die je bedrijf echt helpen te groeien! Ik ben jullie dankbaar voor alles wat jullie voor me hebben gedaan, dankjewel!🙏

  • Vincent van Tongeren

    Vincent van Tongeren Google logo

    Prettige communicatie, pro-actieve can-do mentaliteit, suggesties worden op waarde geschat, bestaande diensten worden doorontwikkeld en nieuwe diensten opgezet.

  • Joram Uitdewilligen

    Europa Fysiotherapie Google logo

    Roy is een topper, communiceert top en levert goed werk. Ons bedrijf heeft hij goed geholpen.

  • Jeroen Zoutendijk

    Active Health Center Google logo

    Het is fijn samenwerken met Physical Leads. Ze innoveren, denken mee en communiceren. Als je opzoek bent naar een bedrijf om je te helpen bij het managen van jouw praktijk dan raad ik hen zeker aan!

  • Sjoerd Bakker

    Fysiotherapie Focus Google logo

    Nemen alle tijd voor je en bespreken samen met jouw visie een eigen plan waarmee je jouw praktijk naar een hoger level kan brengen. Mijn praktijk had binnen no-time al succes met deze formule.

  • Wouter Mannaerts

    Rubroek Fysiotherapie Google logo

    professioneel bedrijf die doen wat ze zeggen. Voor ons leveren ze nieuwe klanten aan en we zien ons bedrijf dan ook groeien. Concept no cure no pay spreekt mij erg aan. Bedankt voor de prettige samenwerking.

  • Marco Visser

    Fysiotherapie Visser Google logo

    We zijn zeer tevreden over de samenwerking. Van te voren wisten we niet zo goed wat we konden verwachten, maar de patiëntenstroom is goed op gang gekomen.

  • Toon van der Tuin

    Fysiotherapie Sappemeer Google logo

    De one-stop-shop als het gaat om groei van je praktijk. Zeer professioneel en gedreven team. Denken goed mee en komen met leuke vernieuwingen. Sinds de samenwerking groeit onze praktijk met zo’n 40 nieuwe cliënten per maand. Zeker een aanrader.

  • Stan Fysio

    Stan Loo Google logo

    We hebben met onze praktijk gebruik gemaakt van de client retentie methode om contact op te nemen met mensen die bij ons in behandeling zijn geweest. Onze ervaring daarmee is erg positief, we waren al langer op zoek naar een manier om met mensen in contact te blijven en dit was een perfecte oplossing. De positieve reactie die we hebben gekregen maakte het voor ons ruim de moeite waard!

  • Fysio Hijama

    Fysio Hijama Google logo

    Nick van Physical Leads is een uitstekende professional. Hij is niet alleen zeer behulpzaam, maar ook deskundig. Dankzij zijn waardevolle adviezen en tips heb ik mijn praktijk succesvol kunnen opstarten en promoten.

  • Bram van de Pol

    Fysio Maarheeze Google logo

    Via de Retentie Methode van Physical Leads genereren wij extra cliënten. We worden hier ook goed in begeleid. Kortom, een prima manier om je praktijk te laten groeien.

  • Niels van der Meulen

    Movewell Google logo

    Ben jij gericht op groei en op een gezonde manier wars van de gebaande paden? In het prettige groeisessie gesprek met Pieter Kern heb ik geleerd welke opties er zijn om mijn praktijk te laten groeien. Vooral het praktisch inhaken op mijn specifieke wensen en de ‘win-win-win’ houding van Pieter was erg prettig en vooral nuttig. Aanrader!

  • Jurre Kok

    Movement Based Therapy Google logo

    Altijd een fijne samenwerking met Physical Leads, ze denken fijn met je mee en zullen niet zomaar iets erdoorheen drukken. Wat ik persoonlijk fijn vind van een marketing team. Mocht je twijfelen over de inzet van marketing. Neem contact op met deze jongens!

  • Rieneke Wielenga

    Fit met Zorg Google logo

    Na 2 jaar te zoeken naar een nieuwe collega fysiotherapeut had Physical Leads het binnen een week voor elkaar… Het bestaat nog: een bedrijf dat al zijn afspraken nakomt, integer is, zeer kundig, op elk deelgebied professionals heeft zitten, open communicatie neerzet, maar bovenal DOET WAT ZIJ BELOVEN! Dat is het team van PHYSICAL LEADS! Wat jij niet kan, dat kunnen zij wèl!

  • Carolien Gerritsen

    Praktijk Gerritsen Google logo

    Ik heb onlangs contact gehad met Physical Leads en zij hebben ons goede adviezen gegeven om ons te helpen onze doelgroep breder te benaderen. Ik denk dat ze zeer waardevol kunnen zijn, vooral bij het opstarten van een eigen praktijk of bij het streven naar groei. Ze bieden uitstekende ondersteuning op het gebied van praktijkmarketing. Als je op zoek bent naar deskundig advies op dit gebied, kan ik ze zeker aanbevelen.

  • Wesley Stok

    Optimize Fysiotherapie Google logo

    Geweldig bedrijf en uitstekende service! Nick Azarhoosh van Physical Leads, heeft mij al tijdens de kennismaking echt goed geholpen om mijn doelen te behalen. Wat ik bijzonder waardeer is hun persoonlijke aanpak. Physical Leads voelt echt als een partner die meedenkt en altijd openstaat voor verbetering. Absoluut een aanrader voor praktijken die hun klantenbestand willen uitbreiden!

  • Pim Schins

    Infyzo Google logo

    Professioneel en van deze tijd. Een ambitieuze club met een goede mentaliteit en kennis van zaken. Ze weten van aanpakken en doen wat ze zeggen. Aanrader!

  • Bram Smits

    Fysiotherapie Smits Google logo
    Review Bram - Fysiotherapie Smits

    Om eerlijk te zijn waren we wat sceptisch bij de start van het traject, maar na de eerste maand zijn we al helemaal overspoeld door nieuwe leads!

  • Paola van der Steen

    Praktijk Werksaam Google logo
    Review Paola - Praktijk Werksaam

    Het is mijn beste keus geweest om met Physical Leads samen te werken. Ik ben net voor mezelf begonnen met een fysiotherapiepraktijk en binnen 2 weken zit mijn agenda al vol!

  • Wouter van der Meer

    Fysio Vlambloem Google logo
    Review Wouter - Fysio Vlambloem

    Door Technogym geattendeerd om een gesprek met ze aan te gaan. Ze hebben een duidelijk verhaal wat gewoon werkt en naast het genereren van nieuwe afspraken zijn onze oude klanten ook nog eens heel blij met het feit dat we ze opnieuw contacteren.

Twijfel je nog? Neem dan contact op!

Net als iedere fysio, starten wij met een intake. Maar dan volledig gratis!

  • ✅ Kom erachter of wij een match zijn
  • ✅ Ontdek groeikansen van jouw praktijk
  • ✅ 3 direct toepasbare tips om je winst te verhogen
Boek een discovery call
Peter - Fysiotherapie praktijkeigenaarFysiotherapie Marketing voor BartFysiotherapie Marketing voor Eric
300+ Fysio's gingen je voor